Pracownica PCPR z koronawirusem
2020-10-14 11:59:03(ost. akt: 2020-10-15 13:38:15)
W związku z pozytywnym testem na COVID-19 jednej z pracownic Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, część pracowników tej placówki została skierowana na kwarantannę.
W związku z nieobecnością pracowników do 20 października 2020 r. nie będą rozpatrywane żadne wnioski w sprawach, którymi zajmuje się zespół (m. in. o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności, karty parkingowe, legitymacje o niepełnosprawności).
Wnioski natomiast będą przyjmowane i rejestrowane w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Smętka 5 w Giżycku poprzez wrzucenie do skrzynki znajdującej się na drzwiach PCPR.
Również od dziś 14 października do odwołania Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Giżycku przechodzi w tryb tzw. pracy zdalnej. Wszystkie sprawy, którymi zajmuje się placówka, a w tym z zakresu: pieczy zastępczej, wnioskowania o środki PFRON czy wniosków do Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności będą przyjmowane do skrzynki pocztowej zainstalowanej na drzwiach wejściowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Smętka 5 w Giżycku.
Usługi nieodpłatnej pomocy prawnej udzielane będą zdalnie przez telefon pod numerem (87) 429-10-89.
Pomoc i wszelkiego rodzaju wsparcie psychologiczne oraz kontakt w innych niecierpiących zwłoki sprawach udzielane będą pod numerem telefonu (87) 429-10-89.